Sims 3 ün En Gerekli Ek Paketleri


hazır steam'de sims 3 oyunlarında %70 indirim varken böyle bir yazı yazayım dedim. yakında sims 5 çıkacak hala nme sims 3 ü diyorsanız şunu belirtmeliyim ki sims 4 ü beğenmeyip hala sims 3 oynayan geniş bir kitle var. ben de onlardan biriyim hatta. neyse uzatmadan asıl konuya geçiyorum :). sims 3 için en gerekli ek paketler.bana göre simsin en gerekli ek paketleri: late night, seasons ve world adventures. tabii her yazımda olduğu gibi bu yazıda da tamamen kişisel tercihlerim ve beğenilerime göre tercihte bulundum. late night benim en olmazsa olmaz ek paketim çünkü bu eklentiyle birlikte kasaba hayatından kurtulup metropol bir şehirde yaşamaya başlıyoruz. bu da oyunun akışını çok iyiy yönde etkiliyor ve bize yeni kapılar açıyor. çok fazla kıyafet geliyor ve cas ekranında önemli değişiklikler yaratıyor. ayrıca vampirler de cabası :). bu eklentiyle artık ünlü olabiliyioruz. ikinci favorim ise seasons. aslında seasons oyunun normalde içermesi gereken şeyleri 
içeriyor. mevsimler. festivaller falan geliyor. bence herkesin sahip olması gereken bir paket. son olarak ise world adventures. w.a  aslında çok da gerekli bir eklenti değil çünkü oyunun akışından farklı bir akışa sahip yani bizim kasabamızla pek ilgisi olamayan kasabalarda, daha doğrusu ülkelerde geçiyor. bu eklentiyle oyuna mısır, fransa ve çin ülke olarak geliyor ve buralarda simlerimiz maceradan maceraya atlıyor. benim şahsi favorilerim bunlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NANA anime incelemesi

Yemek Günlüğü: Quick China