Yemek Günlüğü: Quick China


Yemek günlüğü tutmaya karar verdiğimden beri ilk gittiğim yer Quick China oldu. Quick China Çin, Japon ve Tayland mutfaklarını bünyesinde barındıran bir uzak doğu restoranı. Daha önce de buradan yemek yedim birkaç kere ama hiç yerine gidip yememiştim. İlk defa arkadaşlarımla beraber mekana gittim ve oldukça beğendim. Zaten uzak doğu kültürüne ilgisi olan bir insanım normalde. Bunun da etkisi vardır mutlaka ama ben atmosfere, dekorasyona bayıldım.Tuvaletteki lavabolarda deniz kabukları vardı mesela. Böyle ufak detaylar birleşince çok güzel olmuş mekan. Dış mekanda campfire diyebilir miyim tam bilmiyorum ama o tarz bir şey vardı ve sanırım akşamları orada marshmallow ve patlamış mısır ikram ediyorlarmış. En azından ben öyle duydum.
Hepimiz hem fiyatı daha makul olduğu için hem de aramızda daha önce hiç sushi yemeyenler olduğu için bento sipariş ettik. Yemek öncesinde ikram olarak sushi roll, birer parça moğol işi tavuk ve alkolsüz kokteyl getirdiler Bir kaç çeşit bento çeşidi vardı ve hepsinin içerikleri farklıydı. Ben moğol işi tavuk, sebzeli noodle, california roll ve tatlı olarak ise yeşil çaylı profiterol içeren menüyü söyledim. Bana göre doyurucuydu ama tıka basa doyuran bir yemek değildi. Ama ilk defa deneyenler için güzel bir seçenek olduğunu düşünüyorum çünkü çeşitli yemeklerden azar azar içeren bir menü. Ama dediğim gibi çok aç olsaydım doymayabilirdim belki de. Ama zaten bence doymak için gidilecek bir yer değil, en azından benim için çünkü doymak istiyorsanız en azından 50 tl gözden çıkartmanız lazım. ben öğrenci olduğum için o parayı haliyle gözden çıkaramadım :).



Yemekler hakkında düşüncelerime gelirsek sebzeli noodle gayet güzeldi, sebzeler lezzetliydi ben severek yedim zaten daha önce ayrı olarak yemiştim tam porsiyon olarak oldukça doyurucu oluyor tavsiye ederim. Moğol işi tavuk çok lezzetliydi dışı çıtır çıtır, içi yumuşacıktı ve çok hoş, tam kararında bir acısı vardı. Profiterole gelirsek, öncelikle hamuru çok kuruydu sanki bayatlamış gibiydi bu yüzden pek sevmedim. Profiterol en sevdiğim tatlılardan biri olmasına rağmen bitirmekte zorlandım. Ama kreması çok güzeldi hafifti baya ama gene de kurtaramadı tatlıyı. Roll olarak 4 adet california roll vardı. Sushi seven birinin dişinin kavuğuna yetmez ama dediğim gibi bentolarda bir kaç çeşit yemekten azar azar var. Neyse roll güzeldi bence. açıkçası sushi konusunda çok bir bilgim yok, yemek için önümde 1-2 seçenek var o yüzden karşılaştırabileceğim kadar farklı yerden yemedim. California rollde yengeç surimi var ben çok çok sevmiyorum açıkçası onun yerine somon içeren bir rollu tercih ederdim ama gene de güzeldi tadı.
Kısacası keyif aldığım bir yemek oldu. Tekrardan gittiğimde daha farklı şeyler denemek istiyorum. Mesela sashimi. Pek seveceğimi düşünmesem bile farklı kültürlere ait yemekleri denemek istiyorum. Ve mutlaka ramen ve çorbalarından da tatmak istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NANA anime incelemesi

Sims 3 ün En Gerekli Ek Paketleri