En Sevdiğim 3 Youtube Kanalı

başlıktan da anlaşıldığı gibi bu yazıda en sevdiğim 3 youtube kanalından bahsedeceğim kısaca.

1) Nilüfer Baş:

Nilüfer Baş'ı kanalı henüz bu kadar büyük değilken takibe almıştım. benim ilgilendiğim konular hakkında videolar çekiyordu; harry potter olsun, kitap önerileri olsun...sonradan sürekli takip ettiğim, video yüklemiş mi diye kontrol ettiğim bir kanal haline geldi. ben de diğer sosyal medya hesaplarına baktım ve ne göreyim! nilüfer baş benim okulumda, benim fakültemde okumuş ve benim şuan hala üyesi olduğum tiyatro topluluğunun bir parçasıymış zamanında. dolayısıyla aynı topluluğun farklı dönemlerinde bulunsak bile ortak arkadaşlarımız vardı. ben de bu vesileyle kendisiyle yüz yüze de tanışmış oldum. gerçekten çok tatlı bir insan. kanalı da çok başarılı. zaten kanalının ne kadar hızlı büyüdüğüne bakarak ve 1-2 videosunu izleyerek bun anlayabilirsiniz. çok çeşitli konularda ama genel olarak geek kültürünün ilgi alanına giren konularda video çekiyor bir bakın derim. 

2) Pixelsons

Pixelsons benim gene çok severek takip ettiğim kanallardan biri. özünde yemek videoları paylaşıyorlar. ama tabii bu tarifler "ballı somon" tarzında tarifler değil :). izlediğimiz filmlerde, dizilerde, animelerde ve hatta okuduğumuz kitaplarda gördüğümüz yemekler. o sünger bob da bahsedilen yengeç burgeri hangimiz yemek istemedik? yabancı youtube kanallarında bu tarz kanallar olsa bile türkçe olarak ilk defa bu kanalı gördüm ve bayıldım. bir göz atın derim.

3) Mösyö Taha

Gene tamamen benim kişisel ilgi alanımla ilgilenen bir kanal. Gına gelmiş olabilir ama ben bu tarz kanallarda gezinmeyi seviyorum. mösyö tahayı ben çoook uzun zamandır takip ediyorum. Hatta öyle ki kanalı bile yoktu o zamanlar. facebook ta harry potter fan sayfalarından ve o çok meşhur harry potter koleksiyonundan dolayı onu bayadır takip ediyorum. youtube kanalı açtığında da çok sevindim çünkü kendisin cidden seviyorum. çok tatlı birisi bunu videolari izleyerek bile anlayabilirsiniz. çok fazla şeyle ilgilenen birisi yeri geliyor malzemeleri çıkarıp bir şeyler yaratıyor, yeri geliyor resim çiziyor. çok yetenekli birisi olduğunu düşünüyorum. film önerilerinde bulunduğu videolari olsa bile genel formatı harry potter üzerine kurulu. onu onceden söyliyim.

Benden bu kadar kanallara göz atmayı unutmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NANA anime incelemesi

Sims 3 ün En Gerekli Ek Paketleri

Yemek Günlüğü: Quick China