peeling karşılaştırması


Bu yazıda kullandığım iki peelingi karşılaştırdım ve her biri hakkında düşüncelerimi yazdım.



yVES ROCHER KAYSI ÖZLÜ PEELİNG

Hakkında okuduğum iyi yorumlar doğrultusunda aldığım ürün.açıkçası neden bu kadar çok seveni var anlayamadım.benim hiç sevemediğim bir ürün oldu çünkü partikülleri bana iri taneli geldi.tabi ki bunun nedeni benim cilt yapımdan kaynaklanıyor çünkü oldukça hassas bir cildim var.cildimi çok kuruttu,ayrıca kullandıktan sonra özellikle burun çevremde gene soyulmalar devam etti yani görevini pek de yerine getiremedi bana göre.cildimi kuruttuğundan bahsetmiştim ama şöyle bir olay var kullandıktan sonra cildimi kurutuyor ama bir kaç saat sonra sanki cildim yağ kusuyor gibi oluyordu sanırım en nefret ettiğim özelliği bu oldu.kısacası bana göre yeterli bir ürün değil ve cildim bu ürünle anlaşamadı.hassas cildi olanlara önermiyoRUM.

AVENE EAU THERMALE GENTLE PURFYİNG SCRUB

eau thermale gentle purifying scrub isimli peelingine bayıldığım marka.hassas bir cildim var ve hemen tahriş oluyor.yanlış bir ürün kullandığımda bölgesel kızarıklıklar meydana geliyor.önceden yves rocher peeling kullanıyordum ama tanecikleri bana çok sert geldi ve cildimi tahriş etti sonra gittim eczaneden bu ürünü aldım ve bayıldım.öncelikle çok başarılı bir peeling ve asla cildimi kurutmadı ya da tahriş etmedi bittikçe alacağım bir ürün kendisi.hassas cildi olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NANA anime incelemesi

Sims 3 ün En Gerekli Ek Paketleri

Yemek Günlüğü: Quick China